按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
`yU滴日誌..030
 
 
yy1995912
暱稱: `aH裕..!
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-09-03
i wanT
2010-05-16
2010-02-05
改變..
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 53
今日人氣: 0
累積人氣: 2686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


陸運會滴第一天 -v-" 疲倦 分類: 未分類

今日係陸運會既第一日...

都唔知點解今年咁早囉`明玩野 - -"

今日要跑一百米,,四百米同社際4X100 !!

成績0k啦...

一百米初賽就已經出局左...

四百米決賽就冇跑到....因為d人大勁啦"果個都係田徑隊`

跑離都自己d氣啦"

最後,,社際就攞左第二名丫...=)`

聽日又要晨咁早去藍田打手球...

下星期一又要跑八百米同4X400...要加油`

攰死我啦`=(

 



2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


生日丫=] 愉快 分類: 未分類

今日係本人既生日丫.....

係fRieNd就講聲  "生日快樂"  啦`

禮物就尔地鐘意送就送吧!!....俉緊要嫁...(喱句說話只限男仔)

不過.............

9月12日的12時03分am   `]

我喱一世都俉會忘記滴..!`

因為尔...才過得開惢=]

仲有...生日先離病"

唉!!`冇得做lu....

 尒要留反比我丫"下次我一定攞左去丫`...........冇氣=]

 



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


知道左釕` 分類: 未分類

今日大約三點半到...

終於知道左自己下年讀咩班啦 =(`

就是..d班啦`

唔係太開惢丫"

因為....................

唉!!不過莪預左嫁啦=(`

希望下以可以同一班啦"



2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


2009-08-25 分類: 未分類

1)我的大名: 丫裕

2)我的生日是:9月12日

3)   誰傳給我的:   周大怡

4)生日想要什么:.唔知波-.-

5)相信有一輩子的愛情嘛:相信

6)未來想做的事:全世界最有錢既人`

7)最遲打算多久結婚: 30歲前!

8)傷心時會想到誰:冇....

9)心理有秘密想告訴誰:自己喔

10)現在最想做的事:讀好d書

11)情人節想做什么:過節

12)難過時想哭的人懦弱嘛:n0..

13)最喜歡的歌手:吥知..

14)你有些甚麼壞習慣呢:超中意訓覺丫莪- -

15)  你喜歡的colour:黑

16)有冇兄弟姊妹:有個好可爰既細表弟..  有個妹妹..   有個人地話同佢好似既大表弟..

17) 有冇鍾意既人: ........

18) 你有咩興趣:聽歌..打機..訓覺`

19) 講幾個你最憎嘅人:唔打出黎

20) 你喜歡的Food:自己都唔知...

21) 你覺得你既人生到左依家算唔算成功?n0 `

22)你依家開心嗎?唔開心..

23)你覺得自己對fd好5好? 好丫``

游 戲規則: 1、被點名的人在我Blog將這篇文章轉載到自己Blog中,然后在編輯,删去我的答案,要在自己的Blog里寫下自己的答案,然后加上自己的 一個問題,再傳給其他人,列出一個需要回答問題的人的名字,通知對方被點名了,被點名者不得拒絕回答問題,完成游戲的將會永遠得到大家的祝福。 

2、這個人要在自己的Blog里注明是從哪里接到問題的,并且再想一個题目傳給其他人,讓幸福的游戲繼續下去。 

3、不能回傳,否則犯規! 

4、被點到名字的人將得到大家的祝福,并且所有的美麗愿望都會在不久后實現。 點5個!不准不點,點完后請通知那5個朋友他們被點.....

********************************************************

1.丫四  2.刁生 3.談輝龍 4.聰籽  5.臭bEn



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


yeAh..... 分類: 未分類

YeaH.........!!

終於返啦尒 =)`

好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH`好YeaH丫`

唔駛莪做啦"

仲有可以做其他野喔`唔駛成日都要係屋企啦....

再咁就離屈死莪嫁啦"

YeaH`..