按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
`yU滴日誌..030
 
 
yy1995912
暱稱: `aH裕..!
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2010-09-03
i wanT
2010-05-16
2010-02-05
改變..
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 53
今日人氣: 1
累積人氣: 2691
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 分類: 未分類

琴日系2b班最後可以一齊既日子=]仲要無拿拿話6月25號就開始放暑假添!!!

真系好想繼續反學,,,因為同距地系最開心滴..!

同埋可以識到好多好朋友...例如:丫伵,,刁生,,黃俊旗丫...........等等"

好吾捨得尔地丫.....說真滴"

今次考試成績麻麻地啦...!

中文ll : 57.5/100 

中文l : 52.5/100 

英文 : 103/160  

英文(L) : 86/100 

英文(W) : 74/100 

數學 : 72/100  哈`系輔導班之中,,又系我最高分丫!!

科學 : 43/100  肥左

中史 : 36/100 又肥- -

地理 : 50/100  第一次`咁低分

音樂 : 68/100  -唉- -

電腦 : 56/100  好難`都合格

家政 : 51/100 

生活與社會 : 36/100  預左

普通話 : 57.5/100  爆低--

設計與科技 : 64/100  - -

估吾到英文....

得103分...!超吾開惢同失望丫"

下年要再努力D吖....2b班既同學都要努力喔!!

希望下年可以再同尓們一班吧"

再見釕..!2b班"



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


麻麻地.. 鬱悶 分類: 未分類

今日考英文同中史丫..........

首先,,,

中史喱一科......死左!!  - -'

好多都吾識喔.............

之後,,,

英文好彩吾難ge......

唉!!

聽日凈係考地理lu...

我要溫好書書,,背好 earthquakes D問題同理答案吖...............

一定要考好好好好好好好好好好好D"

"姦爸爹"..........加油"



2009 年 6 月 8 日  星期一   陰天


2009-06-08 滿足 分類: 未分類

今日考左中文卷二同埋數學吖!!!

喱兩科都系吾難的,,,而且MATH仲超超超超超超超EasY添喔.......

不過,,,,

聽日我就死梗lu"

因為考英文同...............中史喔"

英文都吾怕...最怕ge系中史喔"

因為平日都冇聽過書,,凈系掛住訓......Zzzzzzz"

所以溫極都吾識丫...

點算丫???

點算丫???

點算丫???

"願主打救我啦"

唯有咁做啦...........

 



2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


考試啦...!- -! 不安 分類: 未分類

考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.考試啦.......

希望大家可以考到好既成績唷!!

吾洗"試升"...因為"試升"要見家長嫁,,,,

所以吾想見既,,就要比心機溫書書啦!!

加油!!

加油!!

加油!!

加油

加油丫各位!!



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 疲倦 分類: 未分類

喱一個星期有幾樣大事發生左喔!!

首先就系見到mISS招反左離丫,同埋mISS鄭要走啦.....鳴!!又有一位好老師走"

跟住呢就系有一位靚仔因為有粒糖痴左系佢張台到,之後仲要話比mISS lAi知....

搞到無拿拿要留堂!!妖佢...有粒糖痴左系張台到,抹左去未得囉"仲成個細路仔咁=]

星期五個時,,

英文堂要做presentation...

吾知點解逢親黃俊旗一出離講野...

就會搞到個個系到笑"

之後到穎怡出離講!!

無端端我隔離多左個人--------mISS LEUNG...

跟住成班就系到笑啦.........

搞錯丫!!mISS LEUNG...你"

早吾行遲吾行,,特燈等到距出離講"你先企系我隔離嫁!!......

啍!

啍!

啍!.....