又系星期四囖 咩事;(
我最最唔鐘意星期四
差唔多全部都系double堂
我發現我地班d人好恐怖吖
科學本來應該帶2B書
好多人都冇帶
之後洪光玄就話 我地大家快d一齊祈禱陳sir唔好番喇
我就即刻話:唔可能囖 除非拒出意外 如果唔系,拒冇咩可能病(!!) 算罷喇你地 冧都唔好冧啊
點知 真系奇跡出現 a sir真系冇番囖XD
張sir今日都系嬲嬲地
都系鬧左人
2I班 我地咩時候先會唔俾人鬧呢?!
'哈哈'今日叫張sir俾分果陣 拒叫我俾埋2N班歷史堂ge分
俾左8 8 8
‘哼哼’ 邊個叫你地咁黑心 叫張sir俾我地班0分吖(!!)
真系唔好意思喇各位XP
放學同小琪妹周圍行左一陣
之後就番歸
功課好少 做曬做曬;)
聽日又系新一日喇 come on baby!!
|