今日肥廖勁早就入左課室
冇得抄功課
早會完左之後
就一直俾人鬧 冇停過
先系MISS WONG超級無比ge咆哮
廖sir 淨系講左幾句
張sir又黎收功課 鬧人
陳sir個X樣 真系頂唔順
#@¥#%#&……%……~~差唔多就系黎d喇
···············································(今日做左d咩就唔講喇,反正今日 都好開心)
番左屋企就睇普通話電視臺d片
好好好好搞笑啊
笑到死死下(!!)
好耐都冇笑成咁喇;)
唔知你地會唔會發現黎d笑點呢?!
cm吖
|