同藍朋友重新開始都有快一週啦~ 我以為自己仲愛佢.....so可以同佢~ 但係........我個心唔係咁牙 我都唔知自己諗咩既...... 明明一直都愛既人..... 但又無辦法唔拒絕........ 或者我個心仲有d野啦~ 又或者...總之就係我既問題啦~ 我真係好想有朋友既陪伴牙~
有時...我都自己問自已...... 我想點呢?我需要咩呢? 聽完藍朋友一番話之後, 我會諗.......... 或者,我一遇到問題就會好想逃避 我會認為分手係解決所有問題既最好方法 因為...一切都886~ 但原來唔係嫁~ 問題會變成遺憾!! 不過,我唔想記憶中有遺憾~ 但可以點呢?