★趙銀銀...生活日誌!!!★
大家好吖~!!!*請多多指教...
yychiu615
暱稱: 趙YY~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛上那星座夠你傷痛不...
十二星座脂肪上身指數
超可愛星座(女生的)
*最受男仔歡迎女仔星...
什麼星座的老婆絕對不...
文章分類
全部 (554)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 554
留言總數: 73
今日人氣: 5
累積人氣: 3277
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天
.........!* 驚訝

金日仲係有少少眼腫,少少燒,頭痛同頭暈!!!∼星期一就係派成績表既大日子la~ 好期待ar!!!不過而家有十萬個緊張lor!!!!!!

刊登時間︰2006-02-25 07:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天
唉唉唉~ 不安

聽日就係細wing既birthday喇 金日7點7到就去到太和la~金日冇哂傷風 ...不過仲係有少少眼腫..上晝同lunch都冇咩野∼點知到放學個陣就係咁咳~返到上水個時仲衰~想嘔又嘔唔到又頭痛又頭暈...仲有條頸又痛!!!超辛苦囉~返到屋企攤左係張梳化到....就死就死咁!!!得番半條人命 (淋)食飯之前探熱有少少燒∼唉

刊登時間︰2006-02-25 02:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天
..呵呵呵!* 開心

金日7點7到就去到太和la~金日冇哂傷風...但係有少少眼腫仲有少少頭痛囉~><...第一,二堂就係體育堂...打golf嚕~金日我覺得自己打得好過上次lor~ 搭車番學校到過左第1個小息嚕...上旅遊堂...去MMLC^^諗住去    MMLC上網~不過太肚餓...冇咩時間上網~掛住食野!!!HEHE~小息又上C座到做中文既唔知咩鬼~做完張野~lunch都完lu!!!放學同梁宜去大中附近買birthday present比細wing~跟住就番上水同wing姐去補習(係我補唔係佢bor~記住ar!!!)補到6點半到就番屋企la!!!

刊登時間︰2006-02-23 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天
..呵呵呵!* 開心

金日7點半就去到太和la~好早ar 我去到得梁宜到左ja~等到7點9...就人齊嚕~番到學校...maths堂我有聽書ar~係咪好乖呢???唔知過左幾多堂...我就開始大傷風同頭痛...超辛苦 超慘囉... 用左好多包紙巾...hehe 放學見到yin哥...yin哥佢攞住左個單車既車輪...係火車到佢成日XX我~唉...真可憐 聽日又體育堂喇~又打golf...呵呵呵~但係我唔識打啊><later打golf仲要用黎考試tim~死得la

刊登時間︰2006-02-22 07:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天
.........!* 滿足

金日朝早同梁宜&佢媽媽去左佢表妹屋企...坐一陣就去荃灣拎眼鏡...搭MTR去左金鐘轉線...佢個細表妹超tired...抱佢但係唔到一陣我同梁宜以經好好好tired喇~拎完眼鏡...就去左影左貼紙相~跟住我地就搭MTR走...我係就太子落轉去kowloon tong再搭火車返屋企!!!而佢地係就金鐘到落...好慘ar...得番我一個返屋企!!!佢2個表妹真係超級可愛得意咖...但係一時好唔聽話囉!!!!!

刊登時間︰2006-02-18 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]