| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 31 日 星期二  | |
..呵呵呵!*  |
金日係大年初3...
金日去青衣左到拜年.....5點幾就去左酒樓到等食飯.....等左超耐!!!超級悶~* D表姐諗住同我落去周圍行下.....點知周圍都冇野行.....食到10點幾成11點.....就搭bus番屋企囉∼!番到上水11點幾成12點.....唔知係咪唔係e排夠訓呢?????成日都頭痛lor.....超辛苦AR~
|
| 刊登時間︰2006-02-01 03:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 30 日 星期一  | |
大年初2*~  |
金日係大年初2...
金日去左觀塘到拜年...玩左一陣...就走lu...搭70X番屋企*超暈...超辛苦啊
 |
| 刊登時間︰2006-02-01 02:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 29 日 星期日  | |
大年初一*~  |
金日係大年初一...
恭喜發財!!! 祝各位心想事成!~而自己就要快高長大...hehe~
金日首先去左grandma屋企到拜年...拜完年就去左堂細佬屋企玩左成日~我仲同我堂細妹同堂細佬影左d野...如果大家想睇既話就問我攞la... |
| 刊登時間︰2006-02-01 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 28 日 星期六  | |
| 呵呵呵~#**** |
今日無無聊聊咁就係屋企過左一日...我呢一年一定要快高長大!!!!!!!高過成日串我既人...大過大傻,傻過傻強..我唔要再住上水天平村,我一定要係我有生之年試下住青山,打住咁多先喇...多謝大家支持~!!!多謝~
|
| 刊登時間︰2006-01-28 11:47 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 27 日 星期五  | |
..呵呵呵!*  |
金年我最大既新年願望係快高長大!!!呵呵呵~*請大家支持我...去實現e個最大新年既願望!!!雖然我有好多新年願望~但係e個係我最大既願望或者係唯一 一個實現既機會率較高既願望~hehe~其他新年願望就係金年可以收多d利是.....仲有希望成績表好好睇睇 la.....唔好滿"缸"紅.....就算唔合格都唔好太難睇囉~!暫時係咁多先喇~*多謝各界既支持!!!多謝!!!* |
| 刊登時間︰2006-01-26 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 111 | »
|