大家有冇教育營d相呀??
有的話
請擺係自己個日誌
等我黎攞丫
唔該........................
愛.....
需要付出
但不需要你流淚
冇結果的愛情
需要你默默地在後付出嗎?
天天流淚嗎?
應早放棄這愛情...
否則
你會更痛苦
甚至你愛的人
都天天痛苦下去