好ya~~
我入倒王少清,
江宛蓉又入,
陳嘉慧又入,
總之好多人入啦...
而且好太平.......
好安全......
請注意!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有個主愛6年級的人,
係臭胡個blog搞事....
p.s歐佬個fd..
其實我地真係做錯左...
聽完yee家姐講的野..
我真係有d內疚...
係咪我地太過份??
我地一直咁嘈,
都唔係係到幫緊佢...