在倔強的揹后, 有看不見的傷口. 在微笑的揹后, 是放棄自尊的輓畱. 一切爲了甚麼?
其實有時想想自己的生活吧,
眞的過得一文不値, 對, 一文不値.
自己簡直在浪費自己的青春,
我這是幹甚麼? 我活在這個世界上到底是爲了甚麼,
爲我自己, 還是爲別人? 無恥!
緊握在手中的倖福應該是簡單而透明的. 就像兩隻大雁, 依偎在一起飛過天空,
那么簡單, 那么快樂.
我想要的, 僅此而已.
睜開眼睛的時候, 我們分享著同樣的畫麵.
閉上眼睛的時候, 我們沉浸的, 卻是各自不同的畫麵. _____from a story
我們也是如此, 對吧?
爲了妳, 我放棄了甚麼, 而又得到了甚麼?
承認我爲了得到而放棄, 因為是妳!
>>>>>>>>>>>
陳晚同樂仔, 師傅仔, 癲神距哋去咗2008度玩, 唔想妳去, 並唔喺因為我想做滴咩, 祇喺唔想妳去個滴地方, 唔想妳變成個種人, 而且, 我唔知應該以咩身份帶妳去.
妳要嬲, 我冇辦法, 我再解釋落去, 妳都唔會信, 或者, 妳喺根本唔在乎!
唔想再同妳鬥氣, 唔想同個小朋友鬥氣!
>>>>>>>>>>>
(2008-07-31) 21:58:40
人生就是那么可笑.當你拼了命的去佔有一樣東西以后.
你會髮現.它根本一無是處.
包括人.
講咗幾廿萬次, 絕對唔喺! 喺愛! 妳要點先信?
祈. 字
|