pack嘢喇,要pack嘢喇,聽日搬入hall,今日先pack嘢囉。
執得幾慢,因為執吓又玩吓,諗吓嘢。
唔鐘意爸咁樣囉,想點啫,攞番個彩?不斷意圖踩低我部電腦嘅性能,不如直接講「三千蚊砌舊垃圾」啦。
我啖氣仲未落,唔係好理佢,其實不嬲都唔理佢架喇,不過此時此際佢有啲眾叛親離feel咁囉。
我唔會唔養爸嘅,但係我唔知可以點面對佢兩老......
做咩唔俾我攞被喎,屋企大把,係都唔俾我攞......仲有唔好質疑我嘅記性囉,係你記錯,算,唔同你拗。
我已經夠煩,你地唔好再煩我啦,真係想即走!
補習嗰度,天大嘅誤會!!即刻灰咗,但係好過冇囉。
分類: 未分類 |