朝早有人嚟睇過我部腦,確定咗係底版有事,要扲返去九龍灣整,不過要等到新年之後........所以細佬就由得部腦拆開,它就像一部毫無利用價值的機器.....Daddy~~~好豪咁話如果整都要幾百,不如而家換咗塊底版佢,都係千幾蚊......當然,佢係講吓啫
面對新年後就係嘅present,同住hall嘅日子,我其實迫切需要部腦,不過我而家仲好冷靜,都唔知我係處變不驚定係反應遲鈍,唉~~~希望新一年會好運啲啦