最近,因為攪車,有些不以為然,發生了...
好累好累,都還在堅持,但自己都不知道,開始麻木.
對人對事,是對是錯,好像個天咁.....葡提本無樹,明鏡弈非台.
今日好早起身了,其實你講過的東西在我腦海裹,我同你的第一個星期係點呀!!我感覺到你好喜歡在我同你開始的第一個星期,除了我常常打比你,放工同你去睇戲,同你去行街...還有咩特別呀!!
好多謝你今早返工前幫我搽藥膏,真的多謝你,其實我沒有開電腦同我今日攞車冇關係,因為我右唔係第一次買車,所以冇咩特別高興同早起,而且我都想陪下你.
打風的日子..., 好像有待著陽光的出現,
因為什麼有人在打風時留在家中, 弈會有人出去睇浪.
係為什麼要有好奇心去令人有所行動,兩人一起係因為什麼要素才走在一起,
因為沒有什麼要素才分離.
上班返工放工..這就是工作.
而我對於工作哪份熱誠去了哪,什麼時候先回來我身邊!!
世界末日 曲 : 周杰倫 詞 : 周杰倫
想笑 來偽裝掉下的眼淚 點點頭 承認自己會怕黑 我只求 能借一點的時間來陪 你卻連同情都不給 想哭 來試探自己麻痹了沒 全世界 好象只有我疲憊 無所謂 反正難過就敷衍走一回 但願絕望和無奈遠走高飛 天灰灰 會不會 讓我忘了你是誰 夜越黑 夢違背 難追難回味 我的世界將被摧毀 也許事與願違 累不累 睡不睡 單影無人相依偎 夜越黑 夢違背 有誰肯安慰 我的世界將被摧毀 也許頹廢也是另一種美
找到啦...
找到啦, 恩恩 睇唔睇到呀!!
你最鍾意嘅......車厘子呀
今日打到這,好累..