 
今晚我把囡囡交給別人的手裡,
有點忐忑不安.有點掛念囡囡,有點 --- 傷感 ---
但真的好希望傻囡可以找到好好好主人(baba,mama) 令佢開心長大,
離家前,佢同平常一樣的活潑,希望日後同樣開心活潑,
今日亦發生了一樣開心的東西,就係我至好的朋友(基)..終於打比我啦!
三年啦..哪一次後..大家都沒有電話來往.我找了你三年,都找不到,今日出現啦,好朋友.這三年.你過得怎麼樣.
你好像做了跟車..辛苦嗎?....我們 終於 --- 相聚 ---
另外一樣開心的是24 ..24係什麼只有我同你知..但anyway..多謝你 --- C . C ---
希望重新開始,會有彩虹出現,
~~~~銀河恩賜 ----- 金石良緣~~~~
唔知會唔會係真.. p.s. 唔知你明唔明..
但願你明白.我沒有做d咩特別的東西,但係在今日發生的都會好記得.

囡囡 我愛妳  |