幾天沒更新日記了 (ノ>ロ<)ノ
這幾天伶忙到想死 _| ̄|○
常常在msn名打著「找人殺掉我可以嗎」
17號那天...
是「一日3quiz」 (*´人`*)
是bio 、hist、pa....
於是伶一直溫喔溫,,,
只睡了3小時而已.... (((;゜д゜))
雖然很多同學說看我的樣子..
不像睡了3小時,,,很精神的說 (?)
我們那兩行人打賭...hist和bio最高分要被玩...
他們說hist應該我最高分 (不依喔)
今天.....
數學,,,,笑到我傻...
話說是我們全班都在嘈..
突然輝輝sir出他的絕招...
拉出椅子...坐下說
「傾喇,,,做咩唔傾牙,,,傾牙...
你地唔係好中2嫁咩 !!!傾牙」(全班靜晒)
「我唔教喇!!....你地都唔聽一路"吱吱浸"」
「(拍台) 一路教書,,你地就一路係到"吱吱浸"..
"吱吱浸"...一路係到"吱吱浸"....」(全班忍著笑)
「你地知唔知自己中幾牙...中4牙,,,,中4牙.....係中4牙!!」
「你地重有兩年,,,兩年,,,就會考喇,,,,係2....0....0...9年牙!!!」
「中4重唔識上堂靜d !!!! 一路係到"吱吱浸"一路"吱吱浸"...」
「(掟紙)我今日係下面備好晒課,,,,你地就唔聽,,,一路係到"吱吱浸"..
"吱吱浸"....一路"吱吱浸"...."吱吱浸"」
「重笑!!!!!! 我認真嫁 !!!!!!!」
以上是節錄 XDDD"
伶忍笑忍得很辛苦...
因為輝輝sir的話,,好像錄了帶一樣...重複著 XDDD"
LUNCH的時候,,,大部份女同學扮輝輝SIR... XDDD"
VA派了畫袋,,畫板那些... ( ̄ρ ̄) 重死喔 ....
回家的時候,,,伶拿到手震,,,太重了
姐姐你的傷要快點好喔 (ノ>ロ<)ノ
妹妹心痛....
我現在變了國寶喔 ~~~ _| ̄|○ |