2006 年 8 月 10 日 星期四
小。。。。。。。。。。。。
小.....好鬼嬲呀!成日都下雨本身CALL左28去同我鬥波.BECAUSE28話我打波不及他。現在都唔知誰勝誰負BUT90 %WIN.
2006 年 8 月 7 日 星期一
.....好悶呀!!!!!
今日4:00先有得打波.我同中學的fd同小學fd打.我hope我可以用我全力打敗佢...如果在before 4:00 see 這日記,就同我打氣啦.唔該.但如果在4:00後see的話我都多謝你,因為你來see我的日記!總之Thk!!!!