2006 年 8 月 24 日 星期四
嘩超累
今日去到番禺玩,我坐貨車啦上車時.貨單死火.要推車我同呀哥推了200米到都唔著.最後都係要call人.超累呀!!!!!
2006 年 8 月 21 日 星期一
好悶!!!!
今日去左啦記,下午就同6A的人打波之後就返家sleeping....我明天去郊遊呀
post