2009年11月1日..(大日子也!)
黎一日係咩日子大家知唔知呢?
我諗黎睇我個blog ge人都唔會太清楚..
但係我d 所謂朋友反而比較清楚..
因為黎個大日子..他們亦因此失去我..
黎一日係我第一份full time..
我一開始以為做黎份野會好辛苦...朝10晚6.有一粒鐘你free.仲要係威記入面做..
搭車都用粒半鐘啦..
一放工就返學..一放學就訓覺. 一訓醒就返工..
而我黎份工就係sell屎一份..
感覺會幾辛苦啦..
不過工作了3天..感覺良好..
暫時工友全女.我係唯一的男仔..
但係今日放完假就會3男3女返工..(輪姦...輪更先岩!)
成場冇人管...
但係估唔到d野..一件都成幾十萬..
我諗收傭金都收死..
返工前一日..
超開心也..
因為可以見返我最掛住ge碧池..
我以為以後都冇咩機會見返你tim...
不過黎次ge感覺好奇怪..
我開始有少少將佢同令一個人溝埋左..
我竟然將碧珊應承我ge野,,放左落你度..
諗返都搞笑...仲諗返起你比返我ge表情..好得你唔知咩事ja..(自爆了)
可能你地兩個比我ge feed太似了..
都係全班同我最好ge女仔...
又係對男仔裡面對我最好ge..
所以有時真係好想介紹對方比你地兩個識..
我諗到時就會邊成 碧嘉 碧池 碧珊3姐妹..
不過我e+都幾想見下碧珊呀..咁耐冇見..
唔知點呢?
e+又咁忙..應該話一直都咁忙...
就黎打blog都冇咩機會lu..
遲d先算啦...
小風..點解次次約你都咁忙ge...
|