zero00zxzx
暱稱: 艾零
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
2011-08-05
2011-08-03
好耐見啦~~
2010-08-26
2010-08-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

2009年11月1日..(大日子也!)

黎一日係咩日子大家知唔知呢?

我諗黎睇我個blog ge人都唔會太清楚..

但係我d 所謂朋友反而比較清楚..

因為黎個大日子..他們亦因此失去我..

黎一日係我第一份full time..

我一開始以為做黎份野會好辛苦...朝10晚6.有一粒鐘你free.仲要係威記入面做..

搭車都用粒半鐘啦..

一放工就返學..一放學就訓覺. 一訓醒就返工..

而我黎份工就係sell屎一份..

感覺會幾辛苦啦..

不過工作了3天..感覺良好..

暫時工友全女.我係唯一的男仔..

但係今日放完假就會3男3女返工..(輪姦...輪更先岩!)

成場冇人管...

但係估唔到d野..一件都成幾十萬..

我諗收傭金都收死..

 

返工前一日..

超開心也..

因為可以見返我最掛住ge碧池..

我以為以後都冇咩機會見返你tim...

不過黎次ge感覺好奇怪..

我開始有少少將佢同令一個人溝埋左..

我竟然將碧珊應承我ge野,,放左落你度..

諗返都搞笑...仲諗返起你比返我ge表情..好得你唔知咩事ja..(自爆了)

可能你地兩個比我ge feed太似了..

都係全班同我最好ge女仔...

又係對男仔裡面對我最好ge..

所以有時真係好想介紹對方比你地兩個識..

我諗到時就會邊成 碧嘉 碧池 碧珊3姐妹..

不過我e+都幾想見下碧珊呀..咁耐冇見..

唔知點呢?

e+又咁忙..應該話一直都咁忙...

就黎打blog都冇咩機會lu..

遲d先算啦...

 

小風..點解次次約你都咁忙ge...

 

2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


2009-10-20 分類: 未分類

e+又係我ge電話堂..

不過真係有d悶了..

比起剛入來的沖徑也不見而終了..

現在回想起我的母校生活..

的確有點懷念.

也給我帶來一點後悔..

真的有點點後悔離開你..

我以為我最在意的人不是你..

我寧願再讀第三年的高二也不想離開你..

 

但我不景是離開了.......

(閱讀全文)

2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 分類: 未分類

今日終於完成左一年一度ge國際小型賽車比賽..

而我黎幾日辛苦到不得了ge 工作工員日子..亦已經完成了..

真係渡日如年..

今日見到偉哥回航..成身酒氣..湯到成隻野咁..

都叫左佢...唱k要叫我呀啦..

不過唔mind..下個周六..到我地幫華仔搞送別..

順手一提...有冇人報名..生熟都可..

因為佢過埋戈日就要去飛髮入營了..

不過好似已經好多意願者報左名lu..

係qooza遲左...sor呀..

因為太唔得閒.......

(閱讀全文)

2009 年 10 月 6 日  星期二   晴天


2009-10-06 分類: 未分類

今天又是我的電腦堂..

計返上去..原來我都幾耐冇返過學lu..

e+比起之前真係瘦左好多呀..

冇計啦..

好多時候都係一日一餐咁...

仲成日都通宵.

唔瘦都其..

這個國慶過得很好..

但是也很忙..

左邊一班應酬..右邊一班應酬.上面一班..下面又一班..

假期就用完了.......

(閱讀全文)

2009 年 9 月 23 日  星期三   晴天


2009-09-23 分類: 未分類

最新消息--->先苦後甜也..

今日超開心啦..

華仔囉返左個銀包..

不過戈個野唔算係好心人..

但係算啦..

都囉返咯..

冇所謂啦..

但係最好ge消息就係..

佢警察pass左啦..

e+要叫佢做警察大念啦..

華仔勁野喎........

(閱讀全文)



最近訪客
最近沒有訪客