| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
我們還是朋友嗎???  |
分類: 未分類 |
天~今天又為我下雨嗎??
我雖經講過,.每次落雨,.都係我好傷心ge時候,.
本來有一段時間冇落雨,.落下雨會正常,.
但係點解會簡我最傷心,.最想鬧人ge時候呢,.
我有時真係唔係好信,. 但係估唔到仲有記得我講過ge野,.
尋晚msn有人問我咩事傷心,.聽上黎幾白痴,.
不過我都一五一十咁講曬比黎位好好ge明友知,.好多謝你的關心,.感謝你,.
尋晚比佢地玩死我,.
都唔知點解,.次次出街,sophia係度,.你地都會放我同佢上台,.
你地咁係幫我咩,.我覺得咁樣壓力仲大,.
你地咁樣有用咩,.我覺得咁樣距離仲遠,.
我真係唔明你地點諗ge,.
我知你地係關心我ge,.
但係我覺得你地似玩我多d囉,.
如果尋日唔係fish生日,.你地班野死硬,.
下次再係咁,.唔好怪我反面,.
我以經忍唔到呀啦,.
尋日真係好想遂個鬧你地呀,.
我返左去屋企上網戈時,.
我msn戈陣,.我煩腦戈陣,.我傷心戈陣,.
最想sophia上線戈陣,.
佢上左啦,.我開左佢個msn想發言戈陣,.
我最後都係按左個esc鍵,.
放棄左,.
因為我真係好唔想等黎個誤會再一直錯落去,.
我只希望你對我直接說出來,.讓我放棄,.
前一牌,.好似成日都煩住你咁,.
真抱歉,.
|
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
一廂情願  |
分類: 未分類 |
我覺得自己真係愈黎愈木啦!永遠都張人地放曬係第一,但係佢地就成日都令我好傷心.只係得我去對你地好,.你地就成日當我傻仔咁玩..我只係睇上去冇咩事,.其實只係苦忍.你地比機會同你地做多幾年好朋友,.好嗎????或許可能只是我自己的一廂情願,.但係我都好希望做得到. 我同sophia o既感情.我覺得都係我自己囉黎ge..夠竟係我自己唔知自己想點,.定係我成日都誤會左你ge暗示呢,.不過點都好,.此終......
(閱讀全文) |
2000 年 1 月 1 日 星期六  |
舊日記,.有用嗎~  |
分類: 未分類 |
我諗!! 知道我舊日記ge人唔多呀啦! 我都唔post出黎啦,. 希望知道ge都咪講啦~ 因為我用佢黎打秘密!! 想知,.就耐唔耐自己去睇下啦~ |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
|
|