尋日冇返學!!
一返去個個都問我點解尋日冇返學!!
算啦,.係度一次過講曬啦!!
尋日去左路灣做小型賽車!!
朝早6點鐘要起身,.之後做做做,.
因為我第一次升左個位,.
有得楂機,.多野做好多!!
仲同個姐姐一齊做野!!
幾靚女的,不過又紋身,食煙又勁爆粗!!
但係佢d英文勁到爆,.好得有佢同我一齊同d菲律賓人講咋!!
唔係我一個人都唔知各佢地講咩好呀!!好彩!!
不過尋日就勁晝先有得放人,.,升左真係多野好多做,.我想做返細算啦!!
本來今日我都唔返呀!
不過個miss叫我今日一定要返,.算啦,返就返啦!!
到左下就又要出動,.一放學就飛過去,.攰死人咩!!
不過今日就早d放,.訓左一陣,.回左個神,.e+先打日記.,!!
今日多左個幫手同我一齊做,.又係女仔黎ge!
不過又係姐姐,.其實都唔係好肯定!!
佢d性格都唔似過左18歲ge!!
是旦啦!!同佢合作埋聽日,.就可能冇機會合作lu,.!
不過今日都係好攰,.企左好耐,.因為大佬細第一次黎,.個個都唔敢蛇!!
我都係第一次見,.成個黑社會大佬咁haha!!
好!返埋聽日,.好好休下先!!
|