| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 忘記你的同時也想重新認識你! |
分類: 未分類 |
岩岩中午放學戈時,.有人比返左部計計機比我!!
之後就行左去前面,.見到一個好熟好熟ge背影,.(冇錯!佢就係sophia!!)
我次次走到去佢前面都會個心跳得好快,.但係黎次唔同曬啦,.,.我覺得佢有見到我,.但係我ge緊張ge感覺好似唔見曬,.
好唔正常,.或者因為最近自己ge猜測,.,.另自己慢慢忘卻了,.
不過,.,.講真戈句,.見到你.,我真係真係唔知囉d咩同你講好,.連依加對你點個頭,.笑下都冇啦!!
我總係覺得個天好想分開我地,.但係我真係好想亦天而行,.我唔想咩都比個天控制住,.
我真係好想自己掌握自己ge未來,.!!
好想同你重新認識,.可能我地一開始ge相遇就以經錯左,.
但係我相信黎d事真係唔可以重新再黎,.
可能我地真係要永別了,.
算啦(天下無不散之延直)唔識寫戈兩個字tim,.,.hah!
|
2008 年 5 月 5 日 星期一  |
我係冇用鬼,.,.咩都唔識ge!!!  |
分類: 未分類 |
唉!! 黎幾日都冇得用電腦,.,.(壤左) 悶左幾日,.,.今朝最勁,.訓到成2點先起身,.,.,.真係有d跨張....,,仲要搞到依加都仲未訓得著tim(e+係5月5號差唔多1點) 成日都諗左好多傻野,.,.最近開始發覺,.個天都唔係好想我同你一齊,.可能係人為啦,.唔知呀,,,!! |
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
很想長大  |
分類: 未分類 |
日日都係咁悶!! 我都好想多d好玩ge事發生!! 但係日日如事,.沒有一點趣味!! 有一種死寂ge感覺,.好似一直都係一場夢咁,.想醒---想左會邊成點呢,.!! 好似做咩都好似長頭草咁,,.,.想左又想右,.,. 明明想去做,.,.但係又唔行動,.,.,. 就好似個天玩我咁,.,.我想我到ge野./佢又唔比我././唔想要ge野.佢篇篇要比我./...;,.唉! 點解要咁樣玩我ja./我真係好煩,. 夏天是我......
(閱讀全文) |
我今日又癲左啦!!!  |
分類: 未分類 |
唉!!! 其實都係唔想講出黎!!! 想知就自己問我啦!!! 煩到我牙.......... |
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
| 一場誤會!! |
分類: 未分類 |
呼!!又要返學啦!! 仲未放夠假喎!!又要返,.,.算啦!返黎見下班同學仔啦!! 今朝晨早,.小風打比我,.同我講,.你今日係咪買m記呀! 佢講完我先諗起今日要買m記比班死野食喎!!(前一篇日記有寫原因) 打比我戈時就7點5個字,.都仲有時間,.咁我佢買埋啦!! 買左返黎!!原來得我一個買ja,.,.其他人都冇買,.,.佢地都話未派卷,.我地唔一定輸ge!!(但係miss定呀sir以經講左答案) 算,.,.......
(閱讀全文) |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
|