2006 年 4 月 27 日 星期四
 | |
头有D痛吖````  |
今日个头有DD痛吖```吾想写甘多喇```
好好好想见吓老婆吖`````
|
| 刊登時間︰2006-04-27 11:31 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 26 日 星期三
 | |
又见到只傻猪喇..........  |
琴晚神甘早就翻到学校喇```6点半就食完饭喇```都吾知去边度好,甘就一个人去左士多度饮野喇````郁闷吖````不过好彩只傻猪打电话比我者```甘都无甘闷吖````距打比我果时真系好开心吖````
琴晚七点几果时,只傻猪又打比我喔``原来只傻猪又走堂喇````甘我地又有一日见喇```
不过个老师就惨喇```我次次都走距堂```仲要次次都比据发现我走喔```真系黑仔吖```今次距望吓我就知咩事喇````算喇```老师``下次最多吾走你堂喇``我走其他老师咯```

次次见到只猪都好舒服,好幸福既````我地今次去左《雨点》度饮野```靠```果度D野鬼死甘难饮喔````又鬼甘贵喔```如果吾系今日天气吾好,落过雨,请我都吾去果度吖``我地都系稳个地方坐吓者```
系果度我话想去晚霞吖``原来只猪都好想去玩架``我地都系想去海南岛玩吖``我地真系岩者````嘻嘻````我觉得我地有时琳既野好多都系相同既``吾知系吾系我地真系甘有缘呢````

吾经吾觉就9点半喇``我又要走喇``真系好吾舍得吖``不过无办法喇```55....... 点知我地落到楼下果时见我个FD喔```不过都好耐无见过距喇``都吹吾到两句```不过算喇``甘我就同只猪照旧甘行去车站度等车喇```` |
| 刊登時間︰2006-04-26 12:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|