2006 年 8 月 4 日 星期五
 | |
| 2006.8.4 |
今日已经系星期五喇```老婆仔翻左屋企已经5日喇```真系好挂住距吖```
死喇```5日就已经系甘喇```距琴晚仲话要星期四先翻喔```听左真系吾开心架```明明讲好左系星期一翻架嘛```
我琴日仲以为再等三日就可以见到个猪头吖嘛``点知琴晚话星期四先翻喔```又要我等多一个星期添吖```55555............
|
| 刊登時間︰2006-08-04 01:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二
 | |
| 2006.7.18 |
真系好耐好耐无写过日记咯```今日得闲吹吓水先.........
我终于忙完喇```死喇``人都晒到黑晒喇```仲比老婆话我黑吖```吾制吖```
呢个月同老婆一齐住真系好开心吖```时间都过得好快吖```死喇``继续系甘既话,到时我都吾知仲舍吾舍得比距翻去吖```
吾知距几时翻去呢???都未听距讲过既``希望吾好甘快就好喇```最好就吾好走喇``
|
| 刊登時間︰2006-07-18 11:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四
 | |
| 6.22 |
呢排真系少左好多打日记喇```搞到我都吾知点样打好喇```555...........
琴晚无左只猪系身边真系有D吾惯添```琴晚只傻猪食左好多野吖``死甘话自己好饱好饱喔```睇黎距应该又肥左喇```哈哈......之前仲话好减肥喔``睇来都系无咩可能架喇```
吾知只傻猪几时会帮晒D野过来呢???好好好想快D一翻到屋企就可以见到最爱既老婆的感觉吖```感觉一定系超正者``
过埋今晚就可以见到我只傻猪老婆喇```淋起就开心喇```听晚吾知又要挪几袋野过去我屋企呢????只傻猪真系好多野吓吖```上次都已经挪左几袋喇``好彩我有翻甘上下大只者```嘻嘻````
就快考试喇```但系依家都未知几时考试喔```都吾知间死人学校点搞既```真系想炸左间死野吖```
最惨就系我一D都吾识吖```都吾知点考试吖``又吾想复习喔```睇书都睇吾入脑既``睇来我真系吾系读书既材料喇````
|
| 刊登時間︰2006-06-22 12:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|