pilot生日快樂﹗祝你身體健康﹗祝你學業進步!
我今日一早起身諗住拾好屋企d雜物等pilot、ivy、gary、onion、but、chris上黎,我一出廳已經拾好左,緊係媽媽幫我la....12點幾阿but係沙田火車站等我,之後我地去百佳買d小食同飲品之後上去我屋企放低,過左一陣,佢地在上曬黎,準備食野及睇電影,我一早已經買左蛋糕,諗住比果驚喜pilot,可惜我已經講果比佢知,直到4點幾,我地已經買左飛睇赤壁,我就同onion坐,套戲去睇下集,有D呃人感覺,之後再到禾輋食晚飯。
PS﹕多謝IVY幫我諗到LEE個方法去解決問題。
|