蚊兒生日快樂!!!!!
我、蚊兒、蚊兒媽咪佢地未食早餐去左m記食野….之後我比份禮物蚊兒,我叫佢返到屋企先折,佢忍唔到咁耐折左,第一份係小豬公仔(我親手一針一針整上去)蚊兒唔小心整跌左小豬公仔的一隻眼落黎變成一隻單眼豬,第二份係個人錄製大碟,係我唱…….第三份係歌書,佢講隻豬整得好cute…..仲話去玩攞住唔方便,so佢交佢媽咪攞黎屋企先。
之後我地等華去東涌等待家茹同yuki….我地出發去搭昂平360….原來蚊兒、家茹同yuki未搭過,哈哈…..係途中我地影相同傾計,到達上面行一行…..行到累就去食豆腐花兼坐係到休息,蚊兒折開佢地送禮物,阿華送三角琴比佢內有乾坤有一條腳鍊同耳環,家茹送一雙鞋,而yuki送左kuromi環保袋比佢。
跟住行上大彿影相,我同華行到太辛苦當減肥,4點幾回程去機場玩,回程時,我地坐緊纜車無端端停左,幸好我地坐緊纜車停緊維修站內面,我地超驚,維修員就話唔洗驚兼同我地講笑,後來維修員call另外一架接我地走,跟住搭巴士去機場玩,我地第一站去bugerking食野,之後睇左15分鐘4D電影,我兩隻手臂比蚊兒同華捉到紅左,哈哈….
之後我地機場展望台睇下飛機升降,我地係果度留左一個鐘,因蚊兒契媽同佢慶祝so我地各自回家。
|