今日下午我滿懷希望去見工,我見到我果FD,佢叫我去搵辦公室果度D人幫我,
辦公室果D人想比件from我填果時;果D人講已經請左人,當時真係有晴天霹靂
囉!!!!!我果時好迷茫,冇la....唉.....