今晚係我一年一度舊同學聚會....有我、wing、donald、andy、bill、本身有
diskson,不過佢入左院......>_<,希望佢快d好番。仲有一個周家俊...無端端係
到...不過算...佢都係舊生@@....我地有傾有講....好開心~~