嘉倫﹕
祝你生日快樂!
祝你身體健康!
祝你事事順序!
Mandy上
今日我返完工之後,去左旺角同嘉倫慶祝生日,我係旺角地鐵站等賣chirs同pilot一齊去百老匯UA會合嘉倫,行下行下,好多人逼E出口,真好逼,其實都係逼左一陣,哈哈。我地選左”保持通話”黎睇,重有少少時間,我地買左野食,係chris請,多謝曬。睇完後,我本人覺得好振撼(可能我地坐係喇叭下面果幾排)、好笑、緊湊、緊張,好好睇,真係想睇多一次,跟住我地去左必勝客食pizza,等位期間,我同ben及dicky傾計,因太耐冇見,食完後,都十一點幾,我地就各自各回家。
P.S(lee 排食左好多肥膩食物,我磅數只有增而冇減。哈哈)
|