今日本身我有一日假期可以休息一下,琴日我爸爸叫左表妹一家黎我屋企食飯,冇辦法冇得休息…其實我媽咪同三嬸都係十月生日日子而且我阿爸想大顯身手咁就….我地下午食pizza,食完後我地去沙田行街,直至,到5:00上黎我屋企,我地玩啤牌,一陣後,我地食晚飯,我阿爸煮野都ok嫁,個個都有讚佢,佢好開心tim。