我同chris一早返到去教會,點解???我地青少年要獻詩,其實我冇練過我驚唱唔好,我前幾都有問過chris同pilot容唔容易唱,佢地都講好易唱。我地開始練習,其實都係練習 only 15分鐘,我覺得真係好易唱、好好聽同好易入口(首歌),我地獻詩獻左2次,我第一次緊張左少少同睇住張紙唱,但第二次好d,睇張紙次數減少而唱得好自然,好開心。
P.S(我宜家好鐘意LEE首歌名稱叫家)