我放工之後,我同andy就去左旺角,點解會約佢,佢話想改變形象,唔知點轉look同佢想吸引女仔,就問我意見同搵我幫手,我自己
對男仔打扮一向唔在行,不過佢信我,比我負責,好啦...行到旺角行五點幾,都有收獲....