我放工後,我約左ivy去旺角行街街,我同佢真係第一次淨係得兩個行街街,我地去左新之城、旺中及朗豪坊,新之城有一間商場大特價,d anges b、Vivenne Westwood、地圖等等....我都唔識講曬所有名牌包包、銀包等出黎,ivy睇中左d包包,其實我冇太大興趣,我個人來講我覺得係唔係名牌都冇咩所謂,最緊要實用,我叫ivy睇定d先買,佢最終都買左地圖包包回家,之後我地5點幾已經去到教會,早左差不多一個鍾,我地係休閒間傾計,我更加了解佢更多,佢講如果教會任何一個朋友同我之間要佢幫手,佢會擇幫我,我好開心 ,我雖然同佢識左1年時間,唔咪太耐時間,但要了解對方需要,真係好....練完歌完後我同chris去左鑽石山大食代食野....我要左一個漢堡蛋飯黎食,好好味.....之後我地去左CD鋪行左陣....就回家la
|