Carl:
祝你生日快樂﹗
今日我早上冇去教會,因為我要係屋企扮靚靚去教會婚禮,到左2:30左右,我已經到左沙田火車站,我要等賣chris同pilot,其實我到今朝先約同包佢地會遲到so我約佢地2:30係火車站等,佢地兩個唔識去沙田浸信會so我帶佢地兩個去,3:00正就開始婚禮,佢地兩個竟然搭10先到火車站,遲大到同好好離譜.....唔駛行去.....只好"飛的".....我地去會場好彩未開始,如果唔係....我一定會嬲死佢地,開始首先件娘進場,之後新朗及新娘進場兼唱詩歌祝福他們,過左一陣我們要獻詩比佢地,我有d開始緊張,獻詩其間我唱錯歌詞,幸好我被pilot聽到,如果有人知道我都唔知道點算;唱完之後,到新朗同新娘講多謝大家說話....新朗用自彈自唱方式黎表示對新娘承諾,攬到新娘喊同好感動,我同落淚(好似冇人見到),影相中途,我、pilot同chirs遇到莫生(傳道人),佢問我同pilot做咩朝早唔返教會,我唔通話浸信會咁近我屋企,而唔返,唔會la,chris就講我地兩個"私奔",lee個係個笑話黎,莫生就講你地唔可以係咁,冇我批准唔可以私奔,哈哈。完成個婚禮之後,因為有旅遊巴接佢地(ivy果d)走,我都唔同路,只好一個人走,其實我都約左人,約左我中五舊同學食飯,我到達左沙田地鐵站,都等一陣,andy終於到la,原來佢約我係比張聖誕咭我,佢講唔想比人知道,我覺得唔洗咁神秘,哈哈。食野果陣,我坐ken隔離,佢淨係問我要唔要佢果d食物,我話無所謂,我當然要回番比佢,跟住wing講你(ken)淨係問佢地,唔問我地,仲有你地你個係唔係"有路",我o左咀,唔識答lee條問題,食完野,我地影相,影完兩幅之後,佢地又話同ken影,ken好熱情,我真有d驚(佢未嘗試對我咁熱情,影完曬之後佢地要回家,我同許姑兩個去左影貼紙相,許姑講未影過,我講你第一次比左我,唔好誤會係影貼紙相,跟住回家了。
p.s(每一個女仔好會憧憬自己婚禮(我相信),我都一樣有憧憬自己婚禮,我想婚禮白色為主;其他係秘密。 )我祝一對新人白頭到老,有咩事都好最緊要體諒對方處境。
|