我放工之後,約左chris同but去左深水涉電腦節,我知道佢地一定會遲到,到已經約遲d,可惜都遲到,我都唔明點解佢地咁鐘意遲到,知唔知被等個個人心情,,唉.宜家d人係咁,算吧!我都係嬲左一陣,之後我地開始行,因為真係好多人兼好逼逼逼逼逼逼逼逼,我地走馬花燈形成行過走算,跟住我地去左黃金商場睇睇,都用一種字形容:"逼",but同chris係黃金都有買野,我冇....,我本來買mp3,但同電腦節好似冇太大關係,@@跟住去左高登睇下有冇mp3買,都係一樣形容詞,今次用超逼,結果都冇,我只好放棄,正當我想放棄果陣時我地見到有mp3買,不過我覺得貴左少少,但售貨員話sonyd野係咁貴,530我好心疼,雖然我宜家有工返但我唔計搭車等$,一半比左阿媽,$500儲存,我得幾千洗,對於我一個人黎講其實夠洗,唔可以咁貪心,我又諗番mp3可以用3年或以上,計番都低,我終於買左,哈哈。之後我想自己行西9龍中心,佢地陪下我,其實我想買條頸巾,行左15分鐘我買到,之後各自回家,我等巴士等士9個字,因為次次都爆滿,可能係黃金時段(6-7:30),我最後坐貴d巴士回家。回到沙田竟然比我發現有一模一樣mp3,重平d(價錢),不過只有一種顏色選擇,我買果隻係另外一隻顏色,我都買左,可以點....好無奈...
|