今日我返教會遲左,聽唔到好多野,到分組討論,原來大欣係7月19日生日,等我記住佢先,之後我地就去幸福茶餐廳食飯,chirs問我,去邊到慶祝我生日,我話無所謂,不如去蘭貴坊,因為我未入過去飲酒,我又諗去蘭貴坊d野食太貴,唔係我地d平民黎地方,去旺角實際d,之後chirs就講佢唔鍾意d三心兩意人,我......淨係想大家開開心心慶祝,食完野之後,我地兩個搭地鐵,我同chirs講我決定去蘭貴坊;佢反應十分贊成,跟住chirs係鑽石山下車之後淨下我一個行街,我自己一個人去左太子始創中心行,原來始創冇咩行姐(我覺得),之後去左旺角同旺中,直到5點我已經到左佐敦食蛇地方,因太早關係我就行下街,食完蛇之後,我一家去左永安睇睇,其實我之前睇岩左一個遮袋係沙田,係lee到重平,佢地話買比我生日禮物,我好happy,不過有段小插曲,又係我三心二意問題,個袋顏色紅、黑、杏同綠,佢地講紅色好,因為我平時著衫已經黑等顏色,如果你揀紅色可以突出d,揀黑色突出唔到,我揀黑色,買左之後我地去下面小食地方,我諗諗下係,之住去"玩"番,果個職員講你真係唔會再三心二意,我確定要紅色,跟住俾$及回家去。
p.s(我真係要改三心二意性格,同好開心得到一個新袋。 )

|