2:00我同andy去左睇大耳仔走天涯,睇完之後,就協定左佢出去教會先,我等我媽咪上去教會(我同andy真係唔係男女朋友關係,而我呢等媽咪因阿媽未黎過而想見下ived fd所有佢咪黎,跟住教會開始聖誕聯歡會,之後唱下詩歌、抽下獎、食下野等事件,9點幾已經完曬,之後咪回家。
ps(大耳仔走天涯我覺得麻麻地好睇,哈哈。)
chirs送聖誕禮物(係借花敬佛送比我地)