放左學後,我就返教會唔知搵邊個,入左教會第一個我組長阿翹,原本禮拜三係睇住自修室,到8點門訓d人出來,ivy話佢想同我傾計,傾計一陣,莫生都同我傾左一陣,莫生走左之後,我就同ivy、ann同自修同學傾計,好開心可以同佢地傾計,另外一個原因有一個靚仔吸引我,只可惜佢有女朋友,死心la....講下....就算佢冇女朋友都好,我唔會鐘意佢。