今日好特別,因為miss睇我地面試look打扮,個個同學都著得靚靚咁,我都係著番以前係ive要presentation果套衫,係miss評論係話我著得好斯文同好睇,我話唔係la其實我比miss讚我會唔好意思....之後我地要做mock,比我地試下同點樣考法,幫我地打左支強心針,miss好好人,考完之後miss話我提出影相,個個都話好,影到放學,之後我同蚊兒係旺角地鐵內部傾今個禮拜六另外一個同學結婚事,傾下傾下我發覺我今日晚上約左以前d同學傾d野我快要遲到,佢話學完琴再打比我,我去到九龍灣地鐵站,我去左淘大m記,因為我有個fd佢要坐輪椅佢又住係淘大緊係淘大m記,點知我打去比阿ken佢話係德褔m記,我行番去la,我去到我遲到,所以我講我請大家食m記同我做野咁耐都冇請大家食野,我仲講兼加重語氣"邊個攞$出黎就冇fd做"佢地講好似大家姐,哈哈,我地一邊食一邊傾,傾左2個鐘左右,都已經有共識,之後bill同ken搭地鐵,我搭巴士,ken立刻話搭小巴,我地向另外一邊走,跟住ping媽咪來左接佢女,之後得ken同我la,佢話要陪我去到巴士站,佢問我幾時去睇戲,仲有問我有冇拍拖,我好老實同佢講話冇同有冇介紹,我問番佢,佢話佢都冇兼冇人要,佢係唔係暗示d咩,佢叫我唔好亂諗,但係果時真係冇辦法唔亂諗,如果果陣時佢向我表白我可能會認承佢,我覺得佢唔夠膽量,到左車站佢就走左。
好靚女
lee d係我同我d辦公室助理d人影相...
|