今日我、SAM、阿國、Becky、fanny、dorothy、doro同yami(全部係我d辦公室助理同學)去左大尾瞥bbq,我地邊b邊傾計,b到四點幾,我、SAM、阿國、dorothy、doro同yami去左沙灘睇睇,果到又滑同好難行,sam好有男士風度扶幾個女仔行去,我地睇到d人搭青口等野,睇左一陣,yami發現一對海星竟用手整左呇a,我地講呇a應該交緊配,yami就講sorry,要走果時就落雨,我地急急離開,去到一半,有一隻係我面前,我唔知點做,sam話唔好理岉~續行,隻狗一時係我面前我咪叫又伸起雙手,又係到笑,我地終於返到bbq場地,我地變左落湯雞,我地估隻狗係想引番我地返回場地,之後隻狗被其他狗咬傷左,因為可能唔同色又唔係果度住狗狗所以咬傷左,好可憐,果度工作人員抱起上左二樓療傷。我地走左去左大埔一間糖水鋪頭食糖水,我地都有交換食,食完就真係說再見,我地都講經常聯絡,之後我、sam同及阿國搭火車走。
p.s(我琴日已經讀完lee個辦公室助理課程,我都係用插班生加入,我覺得lee班d同學好好,經常請野我食、又冇介意我的病、又玩得、miss 朱又教得好,真係唔錯,真係有d唔捨得感覺,要多d聯絡.....)
|