今日我返左教會查經,我去到一個人都冇,我即係搭笠落番去,行到地鐵站先收到sms講暫停一次,(我真好嬲,因為好遲先有sms)我打電話比but同chris話得閒得去睇戲,佢地都ok,我地去左德福睇左新宿事件,跟住淘大行左一陣,到晚上我同ken食飯,我地由amp行到淘大,佢話約我出黎想請我食飯,因為我之前請過佢同幾個fd食飯so....
p.s(好多謝ken請我食飯,仲有多謝你做我聆聽者。)