今日約左chirs同but去左九龍灣睇戲,睇左17 again......睇完戲之後去左mage box行左一陣,我地係度睇緊人魔術表演,因chirs要返工so佢走先,淨得我同but行,晚上我有pilot加入我地去左九龍灣大排擋食野(因為好似要起第二d野,所,食完後,原先pilot話去食糖水,但but好飽就去左公園傾計,好暢所欲言感覺因為lee兩個傻仔全部都知道,哈哈,傾到11點幾,but話我返到去12:00囉....就回家la...