今日禮拜六原本可以4點幾走,因為dick個load櫃未黎所以唔走得,佢架車話2點黎....好la我等......等到5點幾我已經開始有d微言,阿坤好心幫我打電話去追.....追左之後要7點.....我無奈等到7點,我開始又要幫佢影相.....又要對下d資料,我終於係7:10先走得,唉....
p.s(lee d 唔係我工作黎,我係忠興(我公司),你自己係同老闆拆"醬"方法,我好心幫你,我又冇係負責船務工作,平時我都幫你唔少,多謝都冇send.....自己似住自己係老闆就話曬事,一定要幫你.....罵完之後舒服d)
|