傍晚6:00我就去左沙田火車站接donald同diskson去行下沙田,我好開心因為......
行左一陣,接賣其他人到美心皇宮食晚飯,食完影相同傾計,之後大家就回家。
p.s(好好好開心......雖然每年只有一次見面,咁我好滿足。