Hey----man
每日有不同事件發生,我想將每日同別人分享。
zim
暱稱: zim
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-22
2010-06-06
rebecca 十 daniel結婚...
2010-05-01
2010-04-29
文章分類
全部 (269)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
alex903
carl
gary日誌
irene日誌
kapui日誌
karen日誌
pilot日誌
tam
yan
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 269
留言總數: 29
今日人氣: 68
累積人氣: 2864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


寫番29同30事 開心 分類: 未分類

我見到我表妹on msn,幅相唔同左,隔離有個男仔好sweet,我問佢,原本佢拍緊拖,我祝佢甜甜蜜蜜。


8月29同30-09我一家人去左迪士尼住一晚

29-8-09

我地11點幾已經到左迪士尼check-in ,我地搞搞下都已經12點,終於ok。我地lee2 日可以自出自入lee個迪士尼,因為我地玩足2日。

首先我地食個午餐,我地揀左一個火箭餐廳,似m記一樣野,不過可以轉換薯條為油飯,好得意。我地轉左,食完之後,開始玩太空飛碟、飛越太空山、巴斯光年星際歷險,我地準備玩馳車天地,可惜有雷暴警告,以避安全宣佈室外暫停運作,我地轉玩d室內活動,,我而且係bb類型玩意,表示我都玩得,玩飛越太空山,我原本真係唔知 過山車,我玩左,我先知原來係過山車,超驚.....嚇死我....小小世界坐船仔,之後除左雷暴警告,去左探險世界坐船仔,lee隻船有導遊兼有濕身、有火花表演,好特別。睇左10分鐘4D動畫,真係有D香味、有D風感覺同有D水潑出FEEL;玩五點我地搭車先回酒店休息下....一陣先再出黎睇煙花。今次第一次香港迪士尼過夜,真有特別感受。我地7點幾再出黎睇煙花,我本身唔係鐘意睇煙花既人,今次有皇宮做背景,有d唔同feel,完左之後我地搭車回酒店食自助餐兼休息,完左一日行程。

8月30日

7幾我就起左身,我發覺落緊雨,我希望快D停因為玩唔到室外遊戲,結果真係好快停左,我地第一樣排隊排左馳車天地,因為琴日冇得玩,睇左獅子王,雖然係假但真係好逼真,我地玩左2次巴斯光年星際歷險,睇左2次動畫,2點等待3點個撥水show,果陣我見到好似鄭嘉穎不過帶左架太陽眼鏡,我都有睇多幾眼,撥水show做完去左買記念品。

 






訪客留言 (返回 zim 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]