蚊兒因有放閒日,同我去唱K,去左荃灣唱K,係K房我系做左一個野,係錄我地兩人合唱歌,
仲有,我地係K房傾計,讓我更加了解蚊兒想法。
,唱完之後,我地去搵地鐵,其實我地兩個唔識荃灣路,搵左好耐,最後都搵到小巴去葵
芳。
蚊兒講我LOOK唔得,要轉變,哈.....