今日我同阿爸係沙田睇左2012未日預言,真係好緊湊同d特技好迫真,值得買佢
隻碟,之後我地返去屋企搞到點,我第一次返去我屋企睇,整好地板、油好曬油
媽咪話佢主人房油太粉,要淺小小,我地房D色OK,都係淺粉紅色 ;都幾靚,
跟住美心去食下午茶,食完就去九龍灣淘大睇D電腦椅。