我應唔應該揀放29號(lee日我生日),但我搬回沙田原本23號,後來阿媽擇日話
23號唔好,話19、31號是但一日,19號好緊迫,d傢俱都未送曬黎,如果揀31
號冇得放29號,阿媽問我29號有人同你慶祝咩,我講ive果d fd掛(其實我未同佢
地講幾時搬番去沙田,仲有ive都有聖誕假,所以有先志話有炸,佢地可能唔記
得我幾時生日同佢地都要考試,可能唔約掛,唔知住),幸好蚊兒一定會同我慶
祝。