今日返完教會,準備走時見到emily,同佢傾左幾句,佢話可能改d時間就一就我╴我話可以最
遲1:15走,我話好....之後我就話我返工,24號見.....
我行行下,電話響,係emily..,不過講野果果係eunica,你唔係講最遲1:15走,係....我要食野提
早走,你可唔可以番黎幫四哥提早慶祝生日,我話好.....
係2樓副堂慶祝生日,emily講mandy都係12月生日,我同四哥每人一枝蠟燭,之後我開動仲有
我\地影左幾幅相 ,我1:15就走左。