今日ken無端端係msn add我,話同我傾計....傾左一陣........佢講佢今個禮拜日要出Trip.....佢話帶d手信比我,佢講咁耐次次出tirp都冇野比人.....我果心feel到好似男朋友同女朋友感覺...令我好開心 ...