我同蚊兒去左旺角新世紀neway唱k....第一次唔用伴唱黎幫我,因為我驚有字食
左,伴唱很大聲蓋我把聲,跟唔到都冇人知....哈哈....
我地大部分唱小豬d歌,我地唱2個鐘,唔覺.....可能快樂時光特別快過....
之後我地去左朗豪坊影貼紙相,以前都有同蚊兒同D同學一齊影,第一次單獨同
佢影....超開心.....
影完之後我地去左荃灣同葵芳行街。
P.S(蚊兒比左兩個第一次我.....第一次唔用伴唱黎幫我.....第一次單獨同
佢影貼紙相)